Странице

Monday, November 16, 2015

Disney girl




Ponedeljak je jedini dan u nedelji, kada nisam raspoložena za duge priče. Dan koji bih najradije provela  u krevetu i tako ga pregurala. Kako bih prekratira vreme ovog dosadnog dana, odlučila sam da izbacim još jedna post, s obzirom da duže vreme nisam postovala, a razlog toga Vam je i više nego poznat.
 I evo pred vama je jedna totalno opuštena kombinacija, nesto što mene opisuje u svakom smislu. Sve što je na meni sam ja i ovo je kombinacija u kojoj se osećam najopuštenije. Disney H &M  duks, opuštene farmerke, udobne Replay  čizme, i Chanel  ranac da upotpuni celu kombinaciju. Kad smo već kod ranaca, moram da kažem da je ovo komad koji poslednjih mesec dana nosim svaki dan i ne znam šta sam radila pre njega, tačnije ne znam gde sam pakovala sve silne stvari, koje sada pakujem u njega. Već sam pomenula da se radi o Chanel rancu, koji sam uzela u Caio Moda Fashion, a njihovu stranicu možete pogledati  OVDE! Zaista imaju veliki izbor kvalitetne robe, vrlo su ljubazni i uek tu da odgovore na sva Vaša pitanja, i to je jako bitno, barem meni! 
Da napomenem da je ranac odličnog dizajna i još boljeg kvaliteta, u njega pakujem brdo stvari svaki dan, ali kada kažem brdo onda zaista tako i mislim, u njega sve staje, svuda ga nosim i uz sve kombinujem! Za koji dan Vas očekuje još jedan post, u kojem sam ranac ukombinovala u malo drugačijem stilu! Tu su i moje omiljenje Replay čizme, takodje vrlo drag komad za ovaj prelazni period. Vrlo su udobne i zahvalne za kombinovanje!


 Milica i ja smo vrlo uigran tandem, i u svemu se trudimo da damo svoj maksimum! 

Do idućeg javljanja, Vaša Simpy DeaVu :*






Make up>>  Glow Magic








     

     Sweat shirt: H&M
  Boots: Replay
                                                                       Backpack: Ciao Moda Fashion 
 Jeans: Nesal
                                                                       Glasses: Dolce&Gabbana

                                     All photos by MILICA JOVANOVIC PHOTOGRAPHY
  

No comments:

Post a Comment